Underbara sol!

Solen har verkligen lyst med sin närvaro, vet att man inte säger så egentligen ;)

I lördags var vi på födelsedagsfest och sedan gick vi till statt! Det var verkligen en superlyckad kväll! Hade skitkul trots att all syre inne på statt var borta typ :P Vi dansade och dansade, tillslut sa mitt knä ifrån så jag fick sitta och vila en stund, men sen gick det över som tur är :) Sabla knä. Efter statt gick jag och Robin hem och lagade lite mat sen somnade vi som stockar bägge två.

Igår vaknade jag supertidigt, det blev bara fyra timmars sömn för min del, så jag va så himla trött igårkväll :P

Idag har jag och Robin haft jättemysigt, vi har varit vid kvarndammen, ett ställe där man kunde bada förr men nu är vattnet inte godkänt eller nåt sånt, äckligt vatten är det iaf! Men alldeles kanon att vara där och ligga i solen :) Vi köpte mat från donken och sen låg vi där i solen och jäste :P

Ikväll ska vi till min fina lilla farmor och äta mat också :) Jisses vad vi äter.. suck!

I morgon iallafall ska jag starta om på ny kula, hoppas det fungerar som jag vill den här gången. Åtta kilo på 12 veckor ska bort, får se om jag klarar av det, jag hoppas det iaf!


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack sofiiiiiiiiiiie. :D

Bra att knät är bättre :)

2011-04-26 @ 20:06:21
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: A-L

Vad är (en) statt?? O.o

2011-04-27 @ 08:51:25
Postat av: A-L

Tack gumman! jag gör mitt bästa, det hjälper att hon är en smarting dock;)

2011-04-28 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: