Min gos

Jag vaknade av magvärk idag, och visstfasen är det mensvärk! Kan säga att jag går runt som i en dvala här hemma för att det gör så sabla ont. Sen blir det inte bättre när jag satt här i min goda ro och pluggade(!!!!) när jag hör Nemi lägga av världens spya brevid mig.. >.<

Jag och Specs började dagen med en liten promenad som avslutades med att Specs bleb klippt och borstad.


Min fina innan klippning


Efter!

Det blev inte en så bra efterbild. Syns lite dåligt. Men det blev bra iaf, jag är nöjd!

Specs är så himla duktig att klippa, han bara är med på alla noter jag spelar liksom. GOSEN!

När vi var klara och Specs sprang runt och härjade och rullade sig i gräset för att försöka få någon ordning på frillan så kom Pepsi och la sig hos mig, så då tog jag min chans och borstade honom också. Kan ju säga som så att han hatade det. Men shit va mycket hår det lossnade!



Ja ni ser själva vad han tyckte om det.. haha pucko katt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: