En dag med lillalillasyster (långtinlägg!)

Min syster Annie kom till mig i förmiddags, hon hjälpte mig med städning och sen var vi ute i lekparken så hon fick härja lite :)

Här kommer bilder!


Vardagsrummet-före


Vardagsrummet-efter



Sovrummet-före



Sovrummet-efter


Hallen-före


Hallen-efter

Känns riktigt skönt med nystädat! Dock gjorde jag misstagena att ta med Specs till lekparken, vilket resulterar i sand på golvet, det andra misstaget är att han fick en kastrull med ris.. vilket resulterar i ris överallt!!

Men, jag måste ju ha något att göra i morgon ;)


Vi gick bort till järnvägsparken efter att vi kollat på film :)


Sötan!


Specsen var med och härjade såklart!


<3


Lycklig efter ha klarat att klättra hela vägen i foppatofflor ;)



Kommentarer
Postat av: Bella

Ni har de så fint :) Duktiga är ni också ;)

2011-07-19 @ 13:22:50
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: