Mooorning

God morgon alla läsare, har sett att jag faktiskt har många läsare!! Det är skitkul såklart! Men vart är alla kommentarer?! ;) Kom igeeeen nu, det tar inte lång tid att skriva en liten rad!

Vad ska man hitta på idag tro? Jag ska iallafall snart börja dagen med att gå ut med Specs, sen ska jag käka frukost och kolla på sex and the city. Vettitusan  vad jag ska göra resten av dagen, vill ha sol så jag kan bli lite brun istället för att se ut som en blekfis.

Aja, vi hörs säkert under dagen! Baaaaaj!



Kommentarer
Postat av: A-L

Jag är såå dålig på kommentarer så det inte är sant! därför undviker jag att skriva, men nu får du nåt iaf, även om det mest är pladder;) kram!

2011-07-19 @ 13:48:29
Postat av: vettitusan om jag kommer våga:S kanske blir skitnervös av o veta att du sitter i publiken:O

2011-07-19 @ 17:38:37
Postat av: Malin

Tack så mycket! Här är allt bara bra, hur är det själv då?

Kram!

2011-07-20 @ 22:42:55
URL: http://missmaaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: