Pust

Här sitter jag, i våran nystädade lägenhet och svettas som en gris. Trevligt va?

Jag har precis gått en härlig långpromenad! Det blev ca en timmas gång, jag gick ganska snabbt faktiskt! Det är första gången på flera veckor som jag äntligen kan gå igen utan att halsen ska jäklas. Jag går visserligen fortfarande på antibiotika men det har typ gått över nu vilket känns såååå skönt!

Annars då?

Jag har börjat jobba nu, jag ska jobba i tre veckor genom att svara i telefonen på Vitvarutjänst. De lagar vitvaror! Jag har haft en riktigt lugn första vecka, det har inte ringt så många. Men det har varit skönt på det sättet att jag då fått lära mig programmet i lugn och ro. Nu känner jag mig faktiskt ganska säker på det jag gör :)

I morgon är det midsommar, igen! Det går så himla fort tycker jag. Den här midsommaren kommer att bli kalasbra tror jag! I morgon på ska vi äta midsommar lunch tillsammans med mamma och pappa och systrar och Lena och Lasse! Det ska bli riktigt mysigt, och gott! På kvällen vet jag inte riktigt vad det blir, det är inte bestämt än.

Nu ska jag kolla på Big Bang Therory och invänta att tvätten ska bli klar, sedan ska vi käka mat. Magen kurrar!


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHA! Sååå himla bra! :P

2011-06-28 @ 21:11:50
URL: http://fialialejjj.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHA! Men jag menade ju inte bara dig :)

2011-06-28 @ 21:12:59
URL: http://fialialejjj.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Skönt att få komma igång med promenaDER PÅ riktigt va?

2011-06-30 @ 08:26:15
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: