Tvättdag, dvs Onsdag!

Idag har varit en sån där jättehärlig energipåfyllnads dag!

I morse åkte jag iväg till min praktikplats och hälsade på, det välkomnandet jag fick finns det inte mycket som klår alltså, massa kramar och alla barnen skulle berätta allt spännande de varit med om den senaste tiden :) Så himla mysiga!

Var även och hälsade på på avdelningen där jag ska jobba på fredag så de vet vem jag är och sådär, ska bli kuuul! Hoppas att halsen blir bättre tills då bara. Idag känns den lite bättre! :)

Vad har jag mer gjort idag? Jag var hemma hos mamma en sväng och hälsade på, sen åkte jag och Robin hem och käkade lunch. Efter det så tränade jag frittfölj med Specs. Det är när hunden skall gå fot med ögonkontakt, och det gick faktiskt riktigt bra! Vi tränade lite backa också. Vi avslutade hela träningen med godissök. Kan ju avslöja att jag har en trött hund nu ;) När jag kom in så dammsög jag och plockade lite. Vi har även tvättid idag så ikväll kommer vi sova i nybäddad sääng! Häligt :)

Oh förresten, idag så fick jag för mig att jag skulle väga Pepsi! Haha jag fick en chock. Tjockiskissen väger nästan sex kilo!


Tur han är så myysig!



Såhär snygg fick Specs vara när det var sådär otroligt varmt ute. En kall handduk som svalka ;)




Avslutar med en bild på mig och Robin som tog sist vi var ute :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: