Härlig dag!

Idag vaknade jag tidigt, men hade känslan av att klockan var hur mycket som helst, så det blev en bra chock när jag såg att klockan bara kvar 8.15 :P

När jag vaknade så gick jag ut med Specs en sväng, sedan fixade jag gröt som jag slevade i mig till frulle! Sen var jag minsann duktig och PLUGGADE! En riktig skräll är det faktiskt, har inte skrivit mycket alls, en halv sida bara men fick göra om ett par gånger innan jag kom på ett sätt att skriva som jag gillade :)

Har även träffat Bella idag! Jag fick hjälp med min design som ni ser, jag är supernöjd! Hon är så galet snäll den där donnan :) Efter vi (Bella...) fixat designen gick vi ner till stan där vi gick till arbetsförmedlingen, kollade runt lite i stan och sen gick vi och fikade på Café Paus! Tack igen fina Bella för hjälpen!




Finfina Bellis och jag! ♥


Nu ska jag bege mig ut med Specs och sen ska han badas! Inte alltid kul med voffse när det är blött och träligt ute :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig du är och härlig design! Jag har också fått ihop en halv sida :P Alltid något :)Nu börjar jag bli lite nervös inför imorgon men det är tur vi har varandra!!

2011-03-31 @ 20:13:02
URL: http://livinis.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack för en mysdag! :) Du är så go! <3

2011-03-31 @ 21:08:47
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: