Underbara sovmorgon!

Idag tog jag mig en sovmorgon.. vaknade kvart över nio heeelt utvilad! Det var välbehövligt :)

Igår hos mormor och morfar var det lika mysigt som det brukar vara, träffade släkten som är så mysiga! Jennifer är fortfarande i sverige också, min mammas kusin från USA :) Hon är också sådär mysig så det märks att hon är släkt med oss ;)

Vi fick se en film från när mormor var i USA, den va intressant men en aning lång, men det va kul att se hur det ser ut och hur alla andra släktingar ser ut som bor där! Jag har en enormt stor släkt där.. :D


Idag ska jag vara hundnörd utan dess like, vi ska träffa Jossa och en hund som hon ska låna, en leonberger som är så galet förälskad i Specs ;) Vi ska gå långpromenad och fika ute i skogen! Kanonmysigt! :) Ikväll är det rallylydnads kurs också, får hoppas Specs orkar hålla igång med allt som sker idag! :)

ooh på lördag ska jag och honeybunney åka till karlstad! Mys det :)

Jäklar vad jag har skrivit mys i det här inlägget.. men jag gillar väl mys helt enkelt!


MYYYYS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det där var väl ingen sovmorgon heller :P 11.30, det är sovmorgon det ;D



Hoppas du får en mysig dag!! :)

2011-03-30 @ 12:28:23
URL: http://livinis.blogg.se/
Postat av: Bella

Mys is the shit :D

2011-03-31 @ 10:55:02
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: