Sista veckan!

Har bara en enda liten fjuttig vecka kvar på min underbara praktik! Det kommer bli skitjobbigt att sluta efterd en här perioden! :( Jag ska försöka njuta av alla dagar som är kvar. Det blir lite speciella dagar den här veckan, men det är spännande att få vara med om allt som sker på en förskola :)

Helgen var jättemysig! I fredags var vi hemma hos Jenny och Kim, vi kollade på film :) Jag och Jenny var ute och hoppade studsmatta med Liam innan filmen också. Liam ville även hålla i Specs när vi var ute så vi var ute och promenerade lite så Liam fick hålla i Specs! Då va han stolt Liam! :D Så söt!

I lördags var vi ute och dansade rövarna av oss! Det var jag, Robin och Malin hemma hos oss på förfest, det var jätteroligt! Mastis var också superkul :D

Igår var vi trötta mest hela dagen så vi låg i soffan och kollade på film hela dagen! på kvällen fick vi smörgåstårta hos Annsofie och Tomas, gott!


Jag och Robin ska åka till Nyköping nästa helg :D Vi ska bo på ett superfint hotell med spa och grejer, vi längtar!
Bästa sättet att fira att vi varit tillsammans i fem hela år, tiden går fort när man har roligt :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: