Bra måndag!

Började dagen med långpromenad, det blev milen tillsammans med Fatiha :) Mycket roligt hundsnack blev det :D Tack för att du följde med! Blir samma sväng i morgon efter skolan!

När jag kom hem satte jag upp mina nya gardiner! De var såklart för små, men det blev bra när jag hade de gamla kvar också :)


Jag gillört!

När jag höll på och grejade så ringde Annie och ville komma hit så hon cyklade hit och fick agera städhjälp! Vi fixade lite höstigt i min ljuslykta och sådär. Det blev jättefint! Dammsugning och återlämning av böcker blev det också. Nu är jag trött och ska fixa kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: sandra nensen

sv. I slutet av januari blir de nog :)

2011-10-31 @ 19:02:23
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Lycka till i veckansblogg! Runt 22 så presenteras finalisterna :)

2011-10-31 @ 19:48:21
URL: http://endenise.se
Postat av: A-L

Vaddå för små? fattar nada det är panelgardiner, de ska vara såna.

2011-10-31 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: