Glad!

Känner mig så glad. Jag har så många fina människor runt mig! Jag har nästan alltid haft få vänner, men nu kommer det fler och fler till mig och jag är så glad för det! Jag har lärt känna så många fina människor det senaste året och är så galet tacksam!

Igår skulle det blivit utgång i karlstad, men jag och Jenny valde att inte gå ut, utan vi stannade där vi skulle sova istället. Vi hade jättemysigt och pratade om allt mellan himmel och jord. Så mysigt att få göra det!

I morgon är det en ny vecka och jag är ledig från skolan! Så dagen ska börjas med milen med sällskap av Fatiha :) Hoppas på uppehåll :P Jag ska också dammsuga och sätta upp mina nya gardiner jag köpte i ullared, bara hoppas de inte ser för små ut. Sen ska vi få hem en t v ä t t m a s k i n !! Vi hittade en till ett superpris så den köpte vi :) Såååå skönt att slippa tvätta i tvättstugan :)

Nu ska jag sova! gonatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: