Pepp!


Nyvaken med lustig frilla!

Vaknade med en såndär bra känsla i kroppen idag, känns som att det kommer bli en grym dag! Det blir långpromenad med Jenny om en stund, kanske följer lilla goa Liam med också. Mysigt! Sedan ska jag hem och krama på min älskling för ikväll ska jag till karlstad och sova borta! Jag fick äran att följa med Jenny på fest och den chansen kan man ju inte sumpa! Utgång i karlstad var inte igår, ska bli jätteroligt! Så vin och cider är inhandlat.

Då är det bara det lilla bekymret kvar. Vad sjutton ska jag ha på mig? Jag tror att jag har en outfit planerad i skallen, men sitter den inte som jag vill så blir det bara jobbigt. Så håll tummarna!

En annan grej som gjorde mig glad i morse var att vågen visade -0.7 kg! Happyfäjs!


Kommentarer
Postat av: Bella

Aw söt bild! :D

2011-10-30 @ 21:31:59
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: