Göteböööörg

Nu är vi hemma efter en "semester" i götet! :)

Tågresan dit gick lika bra som jag hade trott. Specs är en stjärna på tåget, han bara ligger och vilar och ibland vill han bli klappad och det ställer många upp med :P Två av tre som satt vid oss på tåget charmade han såpass att båda två letade efter godis i fickorna ;) Innan tåget gick hade vi en hel timma vi skulle ha ihjäl, så vi satte oss i skuggan och delade på en fruktsallad. Det var gott!


Vi myser såklaaaaart!


Min fina gos

När vi kom fram till göteborg var perrongen galet full av folk, så vi stod där som en bromskloss och väntade tills folket skulle försvinna så vi skulle hitta A-L och Linny! Det gjorde vi, det stod någon filur och vinkade som en tok så vi gick til dom ;)

På lördagen tävlade dom, så jag var med och var sällskap, ryggsäckshållare och kamerakvinna! Jag var ett bra sällskap för de vann över allihopa! :D Grattis igen!


Utöver tävlingen har vi inte gjort så mycket. Hundarna har busat och grejat. Jag har blivit attackerad av ett aussiemonster! Jag har bildbevis...


Detta hände nästan hela tiden! Gosfisen!


Såhär ser hon ut precis innan en attack ;) Finaste tjejen!


Tack för dessa dagar! Det var jättekul att träffa er och hoppas det inte är för länge kvar tills vi ses igen :) ♥


Kommentarer
Postat av: A-L

Tur du hade lite att göra på tävlingen så du inte var sysslolös lixom;)Kommer ni ner som maskot/hejarklack/kamerakvinna/väskhållare mm mm till nästa tävling oxå ? ser lagom snäll o oskyldig ut ;)

2011-09-27 @ 12:12:54
Postat av: Ida

vad var det för tävling?

2011-09-27 @ 12:33:41
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: