Inte alltid som man tänkt sig..

Specs skulle ta bort tandsten idag, men när vi kom dit och veterinären lyssnade på hjärtat så hörde hon ett pyttelitet blåsljud. Hon sa att det va det minsta hon någonsin hört men ville inte söva honom pga det. Jag är så himla ledsen, är så orolig för min fina kille!

Men hon sa att det antagligen beror på att han inte hämtat sig från helgen i göteborg, eftersom han aldrig visat något som tyder på blåsljud tidigare samt att veterinärerna när vi röntagde honom inte hörde något då heller.

Men fy va orolig jag är! Även om jag vet att han inte mår dåligt av det, så blir jag orolig eftersom jag inte har en aning om hur det kan bli i framtiden.

Men jag hoppas att det är borta till helgen, för då ska Carina lyssna på honom igen. Så nu ska han vila hela veckan min lilla snutt.

Hatar att gå och vara orolig.. :'(


Kommentarer
Postat av: A-L

Det kommer att gå bra <3

2011-09-27 @ 20:04:32
Postat av: Bella

Aw tack detsamma.



Tur att de inte var något allvarligt.

Håller tummarna att de går över <3

2011-09-27 @ 23:01:21
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: