Förlossningen

Har i ett par dagar fått väldigt ont i ryggen, och i morse när jag låg i sängen så högg det till som fasen i vänstra sidan i svanken.

Det gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Provade att ligga kvar och andas igenom smärtan men det hjälpte inte. Så jag lyckades ställa mig upp och stappla runt lite, då släppte det!

Sedan tänkte jag inte så mycket mer på det, förrän vid 13.00 för då kom det tillbaka och släppte inte. Kunde inte hålla tårarna tillbaka så Robin sa åt mig att ringa till förlossningen.

Hon jag pratade med tyckte vi skulle komma in direkt så vi åkte in. Vi fick hjälp fort, de tog ctg på bebisens hjärta och det slog så fint <3 ett orosmoment mindre!

Sedan kunde jag inte ligga kvar längre för det gjorde så vansinnigt ont! Vi fick då vänta på läkare, vi väntade riktigt länge. Efter många timmar kom läkaren och så undersökte hon mig, hon klämde på magen och skrattade hon med åt vår vilda lilla bebis!

Hon skulle sedan kolla allt med ultraljud men precis innan kom det något akut utvägen och hon sa "kommer tillbaka om en kvart". Vi väntade och väntade. Flera timmar senare hade hon ännu inte kommit tillbaka.

Tillslut kom en sköterska och såg förvånat på oss; "är ni fortfarande här!!" eh.. Ja..

Vi fick då träffa en annan läkare som kollade på mina njurar i typ två minuter. Han sa att allt såg bra ut så vi fick åka hem.

Lite snopet men skönt att äntligen få komma hem!



Kommentarer
Postat av: A-L

Det var ju det där m att få läsa om saker som "vem som helst" :/
tur det gick bra

2012-09-01 @ 11:12:37
URL: http://linnylinslus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: