Längesedan!

Sitter just nu och ammar Oliver, är trött som bara den :P han är inne i en utvecklingsfas misstänker vi för han vill äta varannan timma dygnet runt. Blir inte så mycket sömn för min del då ;) passar på att sova på kvällarna när Oliver sover. Inte det mest sociala kanske ;)

Annars flyter allt på ganska bra! Jag känner mig mer och mer säker på Oliver. Det som fortfarande är jobbigt är när han är ledsen. Då blir jag väldigt stressad och det visar sig i irritation mot folk runt omkring. Inte Oliver såklart. Är vi hemma är det lätt att bara amma men är vi på maxi eller ute och går så blir jag såå stressad. Får för mig att Oliver kommer må såå dåligt om han får gråta en stund. Usch.

I dag är det dagen före jul! Vi ska spela Bingolotto och äta mat hos Robins föräldrar som vi brukar göra. Mysigt med två bebisar i år! :D oliver har fått en liten kusin nu, söta Freja! :)

Tog mig ca en timme att skriva detta inlägg! Haha snabba puckar med en envis son ;)



Kommentarer
Postat av: sandra nensén

Det går snart över :)
Han behöver antagligen bara mer mjölk produktion och det är nog därför han ska amma så mycket :) oftast går det över efter ett par dagar :)
Hoppas allt är bra med er annars, han är jätte söt!
God Jul från oss här i munkfors

2012-12-23 @ 08:12:05
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Försök att inte bli stressad! De små känner det och det blir ännu mera skrik. Han stressar också upp sig. Hade en kompis för länge sedan som stressade upp sig mycket när bebisen skrek. Det räckte med att jag som var lugn bara höll henne i famnen så slocknade hon direkt! Helt sjukt var det!
Tänk på att det är inget farligt, han rensar lungorna lite bara...

2012-12-23 @ 11:00:52
URL: http://kixooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: