Myspys

Igår var en jättehärlig dag. Började dagen med filmkollande, fick äntligen se twilight-breaking dawn igen! ujujuj så bra den är! Längtar såå tills nästa film kommer. Är riktigt nördig när det kommer till twilight ;)

Efter filmen så mötte Sandra och Amigo upp oss så vi gick en promenad i det superfina vintervädret vi hade igår. Hundarna lekte som bara den, i en hel timma! Kan ju gissa vem som hade en trött guldkille när vi kom hem ;) (både jag och sandra! haha, Amigo är ocksåen golden ;))

Senare under eftermiddagen åkte vi hem till min mormor och morfar och åt mat, det var sååå himla gott! Åt så jag fick magknip.. så typiskt mig :P Matvrak är jag! Sedan efter maten så berättade morfar massa roliga saker han gjorde när han var yngre, är så himla stolt över min morfar! han har gjort så himla mycket häftiga saker! De bor på det finaste stället jag vet, och så berättade dom hur det såg ut när de köpte det -89. Jag kan inte förstå det riktigt, platser ändras så mycket. Älskar min mormor morfar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: