klanten sofie

Kom precis hem från karlstad med min honeybunny! Vi har sett på snowwhite and the huntsmen.Den va bra :D Vi var bara fem stycken i hela biosalongen också vilket var ännu bättre, då kunde man sträcka ut sig ordenligt :D
 
Gjorde precis värsta klantgrejen också, hade tänkt att ta en litet roligt kort till bloggen, och när jag håller upp datorn för att ta kortet så tappar jag hela datorn på näsan! Ajajj.. stackars neeeesan.. :P Näsan klarade sig rätt bra, bara jag som skrattade åt mig själv. Det måste man ju kunna, right?
 
Varåå jag har inte gjort nåt...?


Kommentarer
Postat av: A-L

Hahaha jag garvar fortfarande!! :P

Svar: haha kan jag tänka mig ;P
Sofie

2012-06-29 @ 19:29:50
URL: http://linnylinslus.bloggplatsen.se
Postat av: Sandrah - trebarnsmamma

Haha jag hade skrattat om jag sett dig göra det ;D

Svar: haha tror jag nog ;)
Sofie

2012-06-29 @ 20:18:33
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: