Pluggdag!

Kom inte så långt i plugget som jag hade velat, men det får jag då istället ta ikapp idag! Så blir det när du slarvar Sofie! Har fem av åtta områden kvar att skriva om, ska bli klar senast i morgon för då måste jag börja med en bok som ska läsas till måndag nästa vecka.. tur det är slutspurten nu! Sen får jag lite sommarlov innan jag ska börja jobba! Toppen :)

Igår blev det också officiellt att vårt lilla pyre redan har en kusin! Robins syster Jennie har också en liten i magen :D Det skiljer ca tre veckor mellan oss, så det är så himla perfekt! På julafton kommer det vara massor med små bebisar ♥ Grattis igen Jennie och Linus!

Som sagt, den här dagen kommer bli en pluggdag och ikväll ska jag på kurs! Fick en lite krånglig läxa av Sofia men vi tränade på den igår och det gick bättre än vad jag trodde! Bara att Specs är en liten fuskare ;) Men det ska vi försöka träna bort i kväll!

Ha en toppendag allihopa!



Kommentarer
Postat av: jennie

Åhh tack igen!! <3 <3

2012-05-29 @ 12:46:38
URL: http://langtanefterenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: