Bra dag!

Har myst med Sofia hela dagen. Vi började med att vagga till thai restaurangen! Såå himla gott.. Och så söt personal! Jag tappade ett mynt på golvet och då springer hon i kassan fram och säger att hon ska plocka upp det åt mig ;) så snäll!

Efter maten gick vi in till Lidl och köpte en varsin chokladtomte. Vi gick sedan hem och åt våra tomtar, drack julmust och såg på grinchen. Toppen dag!

Vi hann med en till promenad på eftermiddagen också, massa härligt prat med en go vän ❤

Nu ska jag sova, klockan ringer klockan sex i morgon bitti! Pust.. Var längesedan jag ställde klockan nu ju ;) men i morgon är det sista dagen i skolan! Håll tummarna för att jag får godkänt på mina uppgifter bara :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sluta va så fin goding! Bara lyser ju om dig på vänstra bilden! :)

Tack själv, du är världens bästa och min finfina vän, tills döden skiljer oss åt! Så de så ;D <3

2012-10-30 @ 22:45:17
URL: http://fialialejjj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: