Regnig lördag

Fick en jätteskön sovmorgon idag! Har varit uppe några gånger såklart. Toalettbesök och intag av halsbränna medicin eller byte av ställning då det känns lite som att ryggen går sönder :P minns inte när jag sov en hel natt. Men det är bara att jag vänjer mig! Lär ju inte bli mer sova när plutten är ute ❤

Idag ska vi bara ta det lugnt, vid fyra ska jag och Specs träna rally! Vi tävlar nästa helg! Bra att köra igång lite då ;)

Är också så ledsen över vår fina Pepsi.. Han har fortfarande inte kommit tillbaka och har varit borta i ca fyra veckor.. Känns inte som att vi kommer få se honom något mera :'(

Älskade Pepsi ❤



Kommentarer
Postat av: Bella

Usch inge kul sånt där :( <3

2012-10-02 @ 19:17:46
URL: http://isabellalindroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: