Det går bra!

Mitt nya liv med kcal räknande går väldigt bra! :) jag ska äta 1750 kcal varje dag vilket är mycket mer än när jag var med i viktklubb. Skönt! Jag äter egentligen allt men mindre och med massor av grönsaker till :) najs!

Igår var det premiär på gymmet också, var lite nervös över hur det skulle gå att ha med Oliver men det gick jättebra! Hoppas det går lika bra idag :)

På lördag ska min seperationsångest med Oliver testas! Han ska sova hos min mamma och pappa för jag och Robin ska på partaj! Ska bli väldigt roligt men känns jobbigt att lämna bort min lilla skrutt så länge ;) men jag vet att han får det bra!

Just nu sitter jag och Oliver i sängen, han har krånglat i natt så vi (jag) segar oss lite. Ska snart fixa frukost och sen vänta ut tiden innan vi ska iväg till gymmet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: