Härlig kväll :)

Min stora älskling är iväg och tränar så jag och Oliver har haft en mamma-son myskväll :) Vi har pratat i telefonen, han sätter sintelefon vid örat och väntar på att jag ska svara ;) Sen har vi lekt tafatt! han kryper iväg och jag ska krypa efter och ungen tjuter av skratt! Älskar när han skrattar så!
 
Nu har han årecis somnat och läggningen gick helt smärtfritt, han åt välling och vände sig sedan om och somnade! Dessa läggningar händer inte ofta ;P Ofta ska det lekas och busas tills han är så trött att han inte vet vart han ska ta vägen så det slutar med att han blir ledsen.. men som sagt, ikväll gick det bra!
 
Håll tummarna för att han slipper sin sabla hosta i natt! han hostar så mycket att han oftast spyr ner både sig själv och hela sängen och efter en sån kavalkad blir han så ledsen tror han är rädd att spy igen när han fortsätter hosta. Men har märkt att han slutar hosta fortare om han får ligga hos oss, och antagligen så känner han sig trygg då och lugnar ner sig såpass mycket att hostan ger med sig.. älskade lilla Oliver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: