Heeeeeelg!!

Äntligen är helgen här! 

Igår var jag och Robin på middag och biobiljetter Karlstad. Vi åt på Alfies och såg på The other woman. Sjuuukt bra film!! :D

Oliver har blivit sjuk mitt i allt.. Han har hög feber och är väldigt hängig och trött. Han fick feber igår och vi funderade på om vi verkligen skulle åka iväg, men han var hos mina föräldrar och där är han så van vid att vara ändå :) han hade varit väldigt pigg och glad :D

Jag började denna lördag med en cykeltur på 2.6 mil! Jobbigt! Men känns så himla skönt efteråt :) 

Oliver har precis somnat efter petat i sig lite korv och lite välling.. Han vill inte äta. 

Hoppas lillskruttis mår bättre i morgon! 

Trött och röd! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: