Längesedan!

Var ett tag sedan jag skrev här inne nu! 

Vad har hänt sen senast då? 

Jo, jag har iallafall inte tränat ett endaste dugg och inte ätit nyttigt alls. Allt gick åt skogen med träningen när jag och Louise gick långpromenad med Specs så han fick bada. Han blev lite halt efteråt så då har han fått vila ordentligt. Tar inga chanser. Och jag kan tydligen inte med det där att gå ändå. 

Invägningen gick kalasbra! -2.5 kg första månaden och även minus på mitt måttband. Skönt! 

Första bilden är från den dagen jag bestämde att nu jävlar är det nog! ;) den andra är en månad senare :)



Har även hittat en bild på mitt ansikte som är tagen för några år sedan! Jämförde med en nytagen bild, lite har hänt!

På måndag ska jag börja igen med inget godis och massor med träning! Heeeeeeja!



Kommentarer
Postat av: Irene

Personligen har jag märkt, att kroppen mår bra när man tar typ en vecka ledigt från träning.
Jag orkar jättemycket mer sen när jag börjar om och nästan så förbränningen får mer fart igen .
Så tappa inte modet för att det blir lite slarv ibland

Svar: Nej jag tror också det är bra med pauser :) jag är dock väldigt dålig på att börja igen efter en paus :P
Sofie

2014-05-30 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: