Fredag!

Många glada idag då det är fredag! :) mina dagar flyter ihop dem, men ikväll är det ack Värmland på tv!

Idag är det en vecka sedan som jag blev utskriven och tre veckor sedan son jag fick åka in till akuten. Tiden går.. 

I natt har jag och Alva samsovit! Hon ligger i ett babynest bredvid mig. Mysigt :) skulle fått hjälp med två matningar i natt men vid 5.30 skulle Alva prompt ha mammas puppe! Så då fick jag ta över matningen istället ;) 

Blir inte mycket sömn här, tur jag inte behöver göra så mycket. Pumpa, försöka komma ihåg att äta mat, och ta hand om Alva är mina uppgifter just nu. Saknar verkligen robin och Oliver. Hoppas att han blir frisk från förkylningen snart så de kan komma tillbaka till oss ❤ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: