Friskluft!

Idag har varit en sån där dag då känslorna varit överallt och jag gråter så fort någon frågar hur jag mår. 

Jag vill så gärna komma hem! Håll tummarna att Alva inte utvecklar en förkylning under natten. Hon har legat lite sämre på syresättningen idag nämligen. Det kunde vara ett tecken på förkylning. Hon hostar till då och då och har spytt endel idag, det kunde bero på slem trodde dem. Men vi hoppas det inte blir något mer än detta!

Jag fick komma ut en sväng idag. Så himla skönt!! Rummet vi bor i gör att man får känslan av att det är natt hela tiden.. men det var såå himla skönt att få komma ut! 

Dessvärre kände jag av mjölkstockning när jag kom in.. trots tjock tröja och vinterjacka. Så känslig är jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: