Bra lördag!

Har haft en härlig lördag. Oliver är frisk nu äntligen och jag har varit på stan och ätit lunch med Louise och Annie! Så mysigt :)

Hela familjen (utom specs tyvärr..) gick en skön långpromenad efter Olivers vila. Vi gick och tittade på ett hus vi är intresserade av :) när vi gick fick jag jättemycket sammandragningar och även mensvärkliknande smärta. Hem och vila med andra ord. 

Just nu ligger jag i puffen med benen på Specs som verkar tycka det är mysigt för han somnade gott :)  

Vi ska strax sova här, jag är sååå trött!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad mysigt! Vad tyckte ni om huset när ni såg det då? 😊

Svar: Det var fint, men det låg helt fel :(
Sofie

2015-02-09 @ 07:24:02
URL: http://fiaigbg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: