Sen kväll

Sitter med Oliver så han ska somna nu, det blev väldigt sent idag!  Han somnade i vagnen i förmiddags så då blir det såhär. Han har haft några jobbiga nätter ett tag. Vet inte vad det är, antagligen växtvärk. Han säger att han har ont i benen :( tycker så syns om honom, min älskling! 

Nu har han somnat lillskruttisen. Dags att borsta tänderna och fixa allt inför natten. I morgon ska jag och Alva till sjukhuset igen. Denna gång uppföljning på hörseltestet som inte blev riktigt godkänt sist. Min fina farmor är så snäll och kör oss! Oliver ska vara hos sin mormor under tiden, han ska eventuellt sova kvar. Betor på om min mamma känner sig bättre eller inte, hon kände sig lite hängig idag.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: