Vaken mamma och bebis!

Oliver är inne i någon period där sömnen tydligen är väldigt onödig! Mycket roligare att ligga och titta på väggen eller lampan som lyser ;) detta resulterar i en myyycket trött mamma.

Det är nackdelen med helamning.. Jag kan liksom inte bara ge honom till Robin. Har provat att pumpa ur men får inte ut tillräckligt trots att jag vet att det finns mjölk kvar. Så det är bara att gilla läget ;)

Idag ska vi till BVC igen! Hoppas han ökar på bra i storlek lillprinsen :) efter BVC ska vi kika lite på stan, försöka hitta något fint att ha på oss på nyår!

Nu har Oliver typ somnat på mig och jag är kissnödig.. Vad gör man då? Jo jag håller mig och sover istället. Galet trött.. Gäääsp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: