Liiite dåligt med uppdatering..

Förlåt för det!

Men den där sabla projektboken har tagit upp nästan den största delen av min vardag. Men igår skrev jag klart den. Tror jag. Ska fixa innehållsförteckning och ta bort sidnummer på de sidor som inte ska ha det, alltså det värsta kvar för jag vet inte hur man gör! Men jag måste försöka :)

Idag ska det bli massor avhundträning! Maggan och Shiva kommer en sväng vid lunch så ska vi träna lite inför tävling och ikväll är det fortsättningskursen i rally som gäller! Såå kul!

I tisdags tränade vi tillsammans igen på det som jag trodde skulle bli svårt, men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde! Han fuskar ibland men då hostar jag till lite så fattar han vad jag menar ;)

Igår kom Jennie och Milou hem till oss! Vi pratade massor om bebisar och graviditet, så himla coolt att det bara skiljer tre veckor mellan bebisarna! Toppen det :D Hon hade även med sig sin doppler så vi lyssnade på hjärtat hos bebisarna och de slog på så fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: