Torsdag!

Har haft en härlig dag!

Vi sov till 8.30 (tror jag!) (Är så dagsvilsen att jag blandar ihop alla dagar), och sedan myste vi hela förmiddagen. Vi byggde torn med lego, såg på film och gick en långpromenad med Teresia och hennes två hundar. Jättemysigt!

Jag fixade lunch åt mig och Oliver och idag blev det korv och pasta (som vanligt.. det enda han typ :()och han åt bra! Tre korvar och pasta! 

Efter maten var vi sega allihopa så Alva sov, jag såg på Greys och målade i min målarbok och Oliver såg på pokoyo.

Vi åt lite glass och sedan när Robin kom hem gick han och Oliver till förskolorna och lekte. Jag och Alva gick till maxi och handlade lite och sedan gick även vi till förskolorna en stund.

Hem och laga mat! Potatis och fiskbullar. Jag åt sparris till också, jäkla beroende av de där gröna pinnarna, sååå gott!!

Oliver åt smörgås och yoghurt då han absolut inte ville ha tatis och bullar :P

Jag har städat lite här på kvällen, plockat och dammsugit och även skurat lite fläckar från golvet och tvättat altandörrens glas! Nu blir det bara slapp :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: