Onsdaaaag

Jag är så ruskigt bra på rubriker så det inte är klokt. Visst håller ni med?
 
Det har inte hänt något alls sen senast, jag är inne i en riktigt-trött-och-huvudvärk period igen. Det hade jag innan jag började med järntabletterna men försvann när jag började äta dem, kanske behöver jag äta flera. Jag vet inte. Ska till barnmorskan snart så får prata med henne då :)
 
Idag har vi haft en lugn dag,robin har varit till Örebro med Kim och jag låg hemma i soffan och kollade på film och käkade choklad och chips. Hurra vad jag är nyttig! Blä.
 
När Robin kom hem så bestämde vi att Specs var tvungen att bada.Han luktade såå fruktansvärt illa! Hatar när hundar luktar hund, vilket han gjorde. Men har varit svårt att bada honom pga skadan i tassen.. men jag kollade såret idag och det har blivit mindre så nu fick det minsann vara nog med en illaluktande vovve ;)
 
Efter badet var han så speedad så jag tänkte att vi skulle träna lite för att få honom lugn, sagt och gjort. Vi tränade fotgående, rally, tasstarget och godissök. Tror ni han blev trött? Nepp. Får bli i morgon igen, börja arbeta upp till den normala Specs istället för den hyperaktiva ;)
 
Nu ikväll har jag och Robin spelat kort, jag vann mesta gångerna! Robin är för övrigt riktigt dåligt förlorare så det är ju bra att han får öva på det ibland ;)
När vi spelat färdigt började grabben i magen att fara runt så Robin la sitt huvud på magen! haha! Robin sa att han sparkade massvis och att det kändes jätteväl mot huvudet :) Så mysigt!
 
Det är lustigt det där, hur dåligt jag än mår pga graviditeten så blir det alltid mer än värt det när jag tänker på lilla bebisen och känner hur han rör sig. Då kvittar halsbrännan, ryggontet, sammandragningarna, huvudvärken, illamåendet, alla miljontals finnar, läckande bröst och viktuppgången. För att jag vet att vi om fyra månder kommer få träffa vår lilla prins ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: