Lördag!

Vi började dagen 5.30 idag! Morgonpigg skitunge ;) älskade Robin gick upp med Robin då han tyckte jag skulle få sova eftersom jag ska ut på partaj ikväll ❤️ Jag var inställd på att gå upp så Robin skulle få sova så då slutade det med att vi båda gick upp :) 

Oliver har härjat och testat vårt tålamod hela morgonen ;) jag och Specs gick ut på en skön långpromenad. Vi måste jobba upp oss igen! Så nu börjar vi :) 

Idag ska vi på kalas hos Malin och Morgan! Vi ska fira Malin. Det bjuds på grillat till lunch! Smaskigt! :) 

Ikväll ska jag på fest, vi skulle gått ut båda två idag egentligen, men vår barnvakt blev sjuk :( det är sånt som händer tyvärr! Robin ska ha tv-spels kväll med Johan och nästa helg ska han på takida konsert, så det är inte jääääättesynd om honom ändå ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: