Vila!

Unge herr Schwenk har precis somnat så nu passar jag på att vila jag med. Film och lite godis med Robin blir perfekt vila! :)

På förmiddagen har jag, Oliver och Specs varit ute. Vi gick till Olivers nya förskola och lekte på gården, tänker att det kanske är bra om han är bekant med omgivningen innan han ska börja! :) 

Tog tid för att se hur lång tid det skulle ta att gå dit de dagar jag ska lämna Oliver så jag vet hur jag ska planera tiden till hösten. Det tar ungefär en kvart!  Ska köpa cykelstol att sätta på min cykel så kommer det att gå ännu fortare :) 

När vi kom hem från lekplatsen lagade vi mat. Fiskbullar och potatis blev det! Gott tyckte vi allihopa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: