Ensam..

I natt vaknade Oliver och var ledsen och hostig så redan då visste vi att det var kört. Oliver får bara bo här om han är frisk nämligen. Så han och Robin fick åka hem och hoppas att förkylningen försvinner fort. Alva har också blivit lite snorig nämligen.. behöver jag säga att jag är livrädd?? 

Hon sover mycket idag men det har nog inte med det att göra. Hon syresätter sig bra och andas lugnt så personalen är inte oroliga, de ska ha extra koll på henne men de verkar som sagt inte oroliga. 

Något som är väldigt skönt här är att personalen bryr sig så himla mycket. De hjälper mig otroligt mycket nu när jag är ensam! Väldigt skönt. 

Just nu matar jag Alva och sedan ska hon få smälta maten lite innan hon får komma till mig och gosa.

Dagarna går väldigt fort här ändå, finns ju alltid något att göra ;)



Kommentarer
Postat av: Farmor

0⃣tråkigt för er men får hoppas han blir frisk snart och att Alva inte blir allt för påverkad lilla hjärtat kramar i massor och se till att hålla dig frisk nu tycker du haft ditt så det räcker för många år framåt ❤️❤️❤️

Svar: ❤❤❤
Sofie

2015-04-16 @ 17:54:28
Postat av: Bella

Men vad tråkigt! Hoppas det går över fort och att ni andra får vara friska! Det har varit tillräckligt mycket för er ändå. Noah snora mycket på grund av sonden och gör fortfarande en del så hoppas det beror på det och att ingen förkylning är på g. Ta hand om er! Kram! 💕

Svar: Åh okej.. då hoppas jag att det beror på det! Det började när de bytte sonden igår så det kan ju vara därför. man blir ju så otroligt nojig.. :(
Sofie

2015-04-16 @ 18:10:35
Postat av: Kristin

Elsa var också snorig när hon va liten (hon är ju så gammal som sju veckor imorgon 😉). Jag var livrädd för RS-viruset! Tiia var snorig och kunde inte låta bli att pussa på henne. Det blev ingenting av det iaf 😊

Svar: Alva har ju sond så det kan vara den som gör att hon snorar, jag hoppas det! Hon har inte blivit mer snorig iaf så hoppas det ger med sig nu :) skönt att Elsa inte blev mer än lite snorig!
Sofie

2015-04-17 @ 15:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: