finns ingen bra rubrik..

Alva har ju varit lite hostig, i natt hade hon börjat svänga väldigt i syret och pulsen sa nattpersonalen (de hjälper mig med två matningar). Så de satte på henne EKG igen. På ronden säger läkaren att de ska ta ett rs-prov på henne. Stackars Alva säger jag bara, fy vad ledsen hon blev :( men efter lite puss och snos från mamma somnade hon om. 

Testet påvisade RS.  Det slutliga svaret kommer i morgon men eftersom det visade något på det första testet så ses det som positivt. Vi blev därför flyttade till isolering. Det känns lite som att vi har pest eller liknande.

Sen vi blev flyttade har Alva legat mer stabilt i sina värden och för tillfället behöver hon ingen syrgas, men vi får se hur kvällen och natten blir :)

I morgon byter jag och Robin med varandra. Han kommer till Alva och jag åker hem till Oliver. Jag måste byta miljö lite och jag saknar Oliver så otroligt mycket! Ska bli så himla skönt att få komma hem och även träffa Specs! Saknar honom så himla mycket också.. 



Kommentarer
Postat av: Kristin

Tycker synd om er som har det så tufft :( tur att ni har varandra och ett nätverk runt er. Varma kramar!

2015-04-20 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: