Hemma!

Vi är hemma!! Vi fick åka hem i fredags och vilken underbar känsla. Nu är vi äntligen en familj igen och vi har fått två otroligt underbara och fantastiska barn! Sån enorm kärlek ❤️

Allt går jättebra här hemma, Alva växer så det knakar och har äntligen börjat amma på mig, nu får hon även i sig mat! Det krävs att hon är vaken innan hon börjar för annars somnar hon direkt hon kommer till bröstet ;) 

Oliver är otroligt duktig med Alva, han vill gärna klappa henne på huvudet och hjälpa till med mycket. Han blir inte svartsjuk på henne heller, väldigt skönt! Dock är han otroligt trotsig och blir arg så fort det inte får hans väg. Men detta är ju en väldigt stor omställning för honom så vi försöker göra det bästa vi kan av situationen ;)

Jag har fått mjölkstockning IGEN. Det är så jobbigt. Har legat med feber och frossa idag.. Släpade ut mig en sväng nu ikväll så Oliver skulle få komma ut och leka lite. I morgon tänkte jag ta en promenad med Alva och Specs, om febern är borta. 

Nu ska jag pumpa, sedan duscha och Alva ska äta innan vi sover en sväng. Inte mycket sömn får vi här nu tyvärr.. Trötta föräldrar ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: