Känns som himmelriket

Natten till idag var lugn och skön, Alva behövde ingen hjälp via syrgas och hon låg relativt stadig i sina värden. Hon har några dippar då och då men hon vänder snabbt vilket är skönt.

Jag sitter och skriver detta hemma, i vår soffa. Det är så otroligt skönt och jag känner mig redan som en helt annan människa. Jennie var så snäll och åkte med Robin till Karlstad så jag kunde åka med henne hem. Det var jobbigt att åka ifrån sjukhuset.. Känns som att jag sviker Alva. Men jag vet ju att hon har det precis lika bra med sin pappa som med mig, och han vill ju såklart vara med Alva han också. Oliver behöver ju träffa mig också. 

När vi kom hem så såg jag verkligen allt med helt nya ögon, så tryggt och skönt det kändes här hemma. Vårt fina hem! Vi fick besök av Louise och vi bestämde oss för att gå till lekparken i det sköna vädret :) vi hade jättemysigt, satt i gräset och fikade och Oliver jagade fåglar :P 

Jättemysig dag! Strax ska jag krypa ner i MIN säng bredvid Oliver. Saknar Robin och Alva otroligt mycket men snart, snart får vårt nya familjeliv börja ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: