Lördag :)

Ligger i sängen bredvid Alva som precis har somnat.. funderar på att lägga henne på mig men hon ska snart äta igen och Robin är påväg med mat så hon får ligga kvar och sova bredvid mig ❤ 

Natten var helt okej förutom att Alva var vaken från 04-06 :P hon skulle ha mammas bröst och självklart fick hon det men hon somnar snabbt vid bröstet och så vaknar hon till och blir arg för att bröstet försvinner ;) 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera.. :P ha en bra dag och ta tillvara på varandra! Njut av att vara hemma i ert hem. Det är lätt att glömma bort hur skönt det är att vara hemma ❤


Kommentarer
Postat av: sofia

snart är ni hemma igen <3

2015-04-19 @ 11:55:28
URL: http://fiaigbg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: