Tisdag, eller?

Så otroligt dagblind man blir här. Helt sjukt. Allt vi gör kretsar runt Alva. Hon äter varannan timma dygnet runt genom sond, däremellan byts det massor av blöjor, tar tempen på henne, prover ska tas, byta fot på syresättningen osv. Nu har vi även oliver här som behöver aktiveras och ha så roligt han bara kan på ett sjukhus. Robin och oliver åker iväg och hittar på massor av roliga saker varje dag så han verkar inte tycka det är jobbigt att vara här :)

Mitt i allt måste jag pumpa var tredje timma! Puh, vi kommer bli/är helt slut :P 

Men mitt i allt så är det så otroligt underbart för vi har två helt perfekta barn! Oliver är så otroligt duktig med Alva och hjälper gärna till med allt han får :) Alva växer på som hon ska och det blir framsteg varje dag! Så underbart.. Är så otroligt lycklig!! 


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Förstår att man blir dagvild när dygnet bara snurrar på med samma rutiner, men det låter tryggt och bra att hon växer på som hon ska :) Ta hand om er!

Svar: Tack så mycket! :)
Sofie

2015-04-14 @ 11:43:17
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Melkersmamma

Va härligt att hon växer på sig som hon ska :) snart får ni komma hem och få egna rutiner :) kram

2015-04-14 @ 23:00:23
Postat av: Bella

Ja vet hur det är det där med att dagarna flyter in i varandra när det känns som det enda man gör är pumpar, byter blöja, sondar, äter och försöker sova. Jag tyckte dagarna kunde gå ganska fort dock då man gjorde något hela tiden, det var ju bra för då kändes det som att det gick fortare tills man fick komma hem. Veckorna innan Noah kom när jag bara låg på avdelningen då gick tiden låååååångsamt. Jag hejar på er! Ni är riktiga kämpar! ❤️

Svar: Ja du förstår ju precis vad vi går igenom ❤
Sofie

2015-04-15 @ 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: