Fredag!

Vi startade dagen 8.15 och då blev jag väckt av världens gosigaste Oliver som la sitt huvud på mig och gosade en stund ❤

Vi gick till öppna förskolan en stund efter frukosten, men det var inte så roligt så vi gick hem vid 12 och åt mat. Vi vilade efter maten och senare på eftermiddagen gick vi ut på gården. Jag gjorde rent vår klädhängare men det blev inte så rent så vi behöver nog köpa en ny. 

Hängde lite tvätt och sen blåste jag och Oliver såpbubblor. Vi har även klippt färdigt häcken och sågat av döda grenar från syrenbusken.

I morgon ska vi köra allt skräp till tippen, det är sjukt mycket!

Vi åt tacos till kvällsmat och sen duschade jag och Oliver som nu har somnat :) Alva har också somnat! Äntligen typ. Hon har ätit dåligt och varit vaken hur mycket som helst! Bara sovit typ 20 min åt gången. Hoppas på en bra natt och att hon vill äta som vanligt i morgon igen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: