Onsdag!

Nu har det gått några dagar sen sist igen! 

Inte så mycket som har hänt. Jag var på partaj I lördags och det var jätteroligt! Så himla kul att träffa alla igen och att dansa! Jättetrevligt verkligen! 

Veckan har flutit på lika fort som vanligt och i morgon är det redan torsdag! Idag har vi varit ute och lekt och så fick vi till en lekplats en stund. När Robin kom hem åkte jag till Coop och köpte klockor jag ska ha till en grej. Bild kommet när det är klart! ;)

När jag kom hem gick jag ut på promenad, Oliver följde med på sin cykel. Jag får köra honom när han försöker lära sig att trampa. Snart så! :)

Nu har Oliver precis somnat efter kvällsmat och dusch. 

Lite random bilder! :)


Oliver håller i Teresias hundar! Så duktig!



Lite värme igår så shortsen åkte på!


Idag har jag bakat! Det blev väldigt gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: