Freeeedag!

Arbetsveckans sista dag och min första för veckan. Idag får Robin vara hemma med Oliver. Det behövs då den lilla söta har blivit otroligt mammig denna vecka ;)

Sitter och väntar på johanna som är så snäll och låter mig åka med henne till jobbet! Oliver vaknade 5.45 och min klocka skulle ringa 6.30 så jag tyckte inte det var någon idé att försöka somna om. 

När jag stod och sminkade mig förut så ringde mitt alarm på telefonen och jag vet inte vem av mig eller bebis som räddast! Haha! Hon skvatt till i magen och jag blev så full i skratt :) 

Såg i en mammagrupp jag är med i att en mamma fått sin flicka igår, hon föddes i v.24+5. Alltså en dag mindre än vad vår lilla tjej är. Helt otroligt. Jag hoppas verkligen att allt går bra!! 


Hoppas vårt efterlängtade hjärta mår bra och stannar kvar i magen så länge som behövs ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: