Humör!

Ja det har vår lilla grabb, utan dess like dessa dagar. Är antagligen att han inte äter som han ska som gör det. Men ändååå. I natt vaknade han och var arg.. Han ligger mellan oss. Han ville ha något och eftersom han inte har språket fullt ut är det inte alltid lätt att förstå honom. Jag frågade om han var törstig men då fick jag ett vrål till svar.. det är ju väldigt lätt att vara smart och pedagogisk sådär nyvaken och mitt i natten.. men tillslut kom vi fram till att det var saft han ville ha. Det fick han och efter lite vrål för att saften va för kall somnade han om.. 

Detta är liksom både skrattretande och så himla jobbigt.. tycker så synd om Oliver och så får jag så dåligt samvete när jag inte förstår honom direkt så jag kan hjälpa honom.. :(

Nu sitter han och äter smörgås och kollar på Daniel Tiger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: