Ny vecka!

Torsdag redan vilket innebär att vi går in i en ny vecka :) Vecka 27 är vi inne i nu! Det går så fort :)

Hur mår jag? 

Jag önskar att jag kunde säga att jag mår bra.. nu börjar kroppen att bli riktigt sliten. Det gör ont här och där och jag är så psykiskt slut. Är så trött på att aldrig få vara frisk och att ständigt ha dåligt samvete för att jag missar så mycket på jobbet hela tiden. Jag kan knappt sitta ner utan att det känns som att jag inte får luft, och står jag för länge får jag ont i ryggen. 

Känner mig skitdum som klagar men det måste liksom komma ut.. börjar få såna otroligt starka känslor för vår lilla krabat i magen nu också. Det är först nu jag tillåtit mig själv till att få det. Jag vågar knappt tänka att vi kommer att bli fyra då jag är så rädd att något ska hända. 

Men vi längtar så efter vårt hjärta ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: