Tisdag!

Tisdagen är redan över och måndagen försvann lika snabbt den. Gårdagen var fullt upp, först jobb några timmar och sedan iväg till läkaren där det konstaterades att jag har foglossning :( blir sjukskriven 50% i några veckor. Får bara hoppas att försäkringskassan har hjärtat på rätt ställe och godkänner det också. 

Sedan var det husvisning och efter det biobesök med syster och mamma! Mysigt :)

Dagen har som sagt gått lika snabbt den, jag och Oliver tog sovmorgon till 8.30 och sedan lekte vi och myste här hemma innan det var dags för förskola och jobb. 


Har förövrigt sträckt mig eller något så jag har fått superont i ena skinkan! Haha! Känner mig så himla glamorös och smärt nu ;)



Förlåt att det är så tråkig blogg utan bilder.. Men det är så störande att det inte går att lägga in bilder från telefonen... Just nu skriver jag från ipaden men där har jag ju inga bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: