Vab igen!

Idag ringde de mig på jobbet från Olivers förskola.. Han mår inte bra. Han hade sovit hela förmiddagen och sedan varit ledsen :( här hemma har han varit ganska pigg och glad men tempen visar 38 i feber. Vi får vara hemma och kurera oss resten av veckan! Bra för mig med med facit i hand då min förkylning tagit om igen :(

Idag var jag iväg till barnmorskan också! Mätte magen och lyssnade på hjärtat :) sf-måttet ligger på 24.5 och hjärtslagen  var på 144 slag i minuten :) järnvärdet var också bra och även sockret! Hon frågade om jag hade gått ner i vikt (!!!), vilket jag inte har. Har dock inte gått upp så mycket. 3 kg har jag gått upp. Det var inget att oroa sig för iaf sa hon :) skönt!

Idag fyller Robin år! 28 år fyller han min själsfrände :) jag och Oliver har köpt present åt honom, tyvärr måste jag till jobbet ikväll på planering men vi går fira lite innan jag åker och när jag kommer hem :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: