Den där kroppen..

Har i några dagar gått och tänkt att jag ska gå ner i vikt igen nu. Att jag måste ta tag i min kropp. Det väller över här och där och dubbelhakan är ett faktum.

Jag är en sån typ som när jag får för mig sånt här så tänker jag att jag ska leva på luft och gå tre mil om dagen. Ser kroppen jag vill ha i huvudet och blir peppad. 

Men sen kommer den dagen jag tänkt börja och jag har ingen ork. Jag Har inte samma ork längre, det är bara så.

Idag var en sån dag jag hade tänkt att börja igen, men det sket sig. Det behöva mer förberedelser med två småbarn!

Men jag läste en sån bra blogg som handlade om just detta, hysteri om kroppen. Så jag bestämde mig för att försöka, att försöka tycka om det jag ser. 

Jag får verkligen anstränga mig.. men är ändå stolt över de två vackra och underbara barn den gett mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: