Onsdag!

Natten till idag slog Alva rekord i att äta! Hon åt mängder och ofta var det också :P så härligt! Även om jag kan vara så himla trött så jag bara suckar över att hon vill äta IGEN så blir jag så lycklig av att hon IGEN! Hon växer på sig och blir ännu starkare vår älskade älskade gos!

Vi började dagen 9.00 idag! Gött! Alla sömntimmar behövs :) 

Idag får vi besök av Carro! Hon har inte sett vårt hus så det ska bli så roligt! :D min mamma kommer och hälsar på i eftermiddag också och så ska jag till Louise och se på kläder hon rensat ut. Tänkte försöka klämma in en långpromenad också någonstans.. kanske blir på förmiddagen. Men  regnar det är det bara jobbigt för Oliver att sitta i vagnen. Sicka problem ;)

Har iaf börjat dagen med en himla god frukost! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: